განხორციელებული პროექტები


  • სასწავლო    პროექტის    გეგმა                            სასწავლო თემის ავტორი

  • სახელი და გვარი  მზია  სირაძე
  • რაიონი -სამეგრელო - ზემოსვანეთი
  • სკოლა -N 2  საჯარო  სკოლა
  • ქალაქი  ფოთი
  • პროექტის  დასახელება
  • Первое  пасхальное  яйцо.
  •    თემის შინაარსი :                                                                                        მოსწავლეები  წაიკითხავენ  მცირე  ზომის  ტექსტს,  გადათარგმნიან. მოიძიებენ  უცნობი  სიტყვების  განმარტებებს. წარმოადგენენ პრეზენტაციას.  შექმნიან  ბუკლეტს, გაითამაშებენ  როლურ  სიტუაციას  ტექსტში  არსებული  დიალოგის  მიხედვით. საგანი
  •  რუსული   ენა
  • დონე/კლასი  
  • მე–6 კლასი.  დონე  1.     საბაზო  საფეხური
  • განხორციელების დროის ჩარჩო
  • 2    45 წუთიანი  გაკვეთილი. 
  • თემის საფუძვლები

  1. მეტყველების უნარის განვითარება . 2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება .                 3.სოციალური უნარ-ჩვევების განვითარება.  4.მოსწავლეთა  შემოქმედებითი უნარის განვითარება   .  5. დადებითი   დამოკიდებულების  განვითარება უცხო        კულტურის  მიმართ.                                                                                                                                                                                                                                                                ინტერაქცია სასწავლო ოთახში.                                                                           მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები                                                          უცხ.ს .I . 2. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის (დიალოგის / მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.                                                            უცხ.ს .I . 13. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი ტექსტი (ცხოვრებისეული ისტორია, მოგონება, დღიური) .                                                    უცხ.ს .I . 21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  წერის სათანადო სტრატეგიებს.  უცხ.ს .I . 22. მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.                               უცხ.ს .I . 25. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად ლაპარაკი.                                     უცხ.ს .I . 33. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის  მიზნით.                                                                          უცხ. .I  .36. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.      უცხ.დ.I.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას; ქმნის რესურსებს და იყენებს მათ.                       
  2. მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები                                                 
  3. ზოგადი კითხვა Любите  ли  вы  праздники?                                                    
    თემატური კითხვები Откуда  пошла  традиция  красить яйца?                                                                                Кто  такая  Мария  Магдалина?                         შინაარსობრივი კითხვები Когда  красят  яйца?                                                                                                                    Что  пекут  на  пасху?                    
  • პროექტის  დასაწყისში -----გონებრივი   იერიში.
  • მოსწავლეთა   წინარე  ცოდნის შეფასება.
  • დაფაზე   თვალსაჩინოდ  დაწერილი  საკითხი.
  • დაფიქრდი-დააწყვილე-გაუზიარე.
  • გეზის  მიმცემი  კითხვები.
  • ფორმა  შეჯამებებისა  და  კითხვების ჩასაწერად.
  • პროექტის მსვლელობისას.
  • არაფორმალური  დაკვირვება  და  შემთხვევების  ჩანიშვნები.
  • დღიური.
  • ჩანიშვნები  შეგროვებული  ინდივიდუალურ  ან  ჯგუფურ   საქაღალდეში.
  • მონიშვნები.
  • პროექტის დასრულებამდე.
  • თანასწორთა  უკუკავშირი .მინიშნებები.  რუბრიკები.  
  • შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი:
  •  პროექტის  დასაწყისში   ვაგვარებთ ორგანიზაციულ  საკითხს:  ვაცნობ  იდეას, 
  • ვქმნით ჯგუფებს,  ვანაწილებთ  ფუნქციებს  და    კონკრეტულ    დავალებებს .
  •  გონებრივი  იერიშით  ,  მოსწავლეთა  გამოკითხვით    ვაფასებ  წინარე  ცოდნას. 
  • დაფაზე  ვწერ  გეზის  მიმცემ   კითხვებს.  ვურიგებ  ფორმას  შეჯამებისა  და 
  •  კითხვების  ჩასაწერად.    პროექტის მსვლელობისას  ვახდენ  არაფორმალურ 
  •  დაკვირვებას ,  ვახდენ  ინდივიდუალურ  და  ჯგუფურ  საქაღალდეში  
  •  შეგროვებული  მასალის მონიტორინგს. ვიყენებ  თანასწორთა  უკუკავშირის
  •   მეთოდს  და  ვაძლევ  მინიშნებებს. ვამზადებთ  რუბრიკებს.                                                                       დაკვირვებისა   და  ანალიზის  ობიექტი   შეფასებისას იქნება:
  • ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
  • პრეზენტაციის უნარი;
  • მსჯელობა;
  • წერითი სამუშაო.
  • ბუკლეტი.
  • საბაზისო უნარ-ჩვევები
  • მოსწავლეებს  შეუძლიათ   საჭირო  მასალის  მოძიება ინტერნეტ - გვერდებზე,  შეუძლიათ  საჭირო  მასალის  ამოკრეფა  და   გადამუშავება.
  • შეუძლიათ  სლაიდების  მომზადება powerpoint-ში,   შეუძლიათ  ბუკლეტის  მომზადება.
  • სასწავლო პროცედურები
  • მოსწავლეები  ერთმანეთს  უზიარებენ  სავარაუდო  ნაშრომებს, მსჯელობენ.  
  • ხელს  ვუწყობ მოძიებული  მასალის  დიფერენცირებაში.  
  • პროექტის   დასრულებისას  მეც  წარვადგენ  ჩემ  მიერ  მომზადებულ  პრეზენტაციას „Первое  пасхальное  яйцо»,    ბუკლეტს, სადაც  მითითებულია   პროექტის   მიზანი  და  პროექტზე  მუშაობის   დადებითი  მხარეები   რუსული  ენის  სწავლებისას.
  • პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა
  • კომპიუტერი 
  • ინტერნეტკავშირი
  • მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
  • საგამომცემლო პროგრამები
  • ელფოსტის პროგრამა
  • ვორდის პროგრამა
  • powerpoint-ი      
  • ბეჭდვითი მასალები
  • სახელმძღვანელო, 
  • სასწავლო გზამკვლევები, 
  • მოთხრობა.
  • ინვენტარი/მასალები
  • კომპიუტერები.  
  •  პროექტორი.
  • ინტერნეტრესურსები
  • Google.com  
  •  wikipedia 

მოსწავლის  ბუკლეტი.


View more presentations or Upload your own.

Комментариев нет:

Отправить комментарий