- სასწავლო პროექტის გეგმა სასწავლო თემის ავტორი
- სახელი და გვარი მზია სირაძე
- რაიონი -სამეგრელო - ზემოსვანეთი
- სკოლა -N 2 საჯარო სკოლა
- ქალაქი ფოთი
- პროექტის დასახელება
- Первое пасхальное яйцо.
- თემის შინაარსი : მოსწავლეები წაიკითხავენ მცირე ზომის ტექსტს, გადათარგმნიან. მოიძიებენ უცნობი სიტყვების განმარტებებს. წარმოადგენენ პრეზენტაციას. შექმნიან ბუკლეტს, გაითამაშებენ როლურ სიტუაციას ტექსტში არსებული დიალოგის მიხედვით. საგანი
- რუსული ენა
- დონე/კლასი
- მე–6 კლასი. დონე 1. საბაზო საფეხური
- განხორციელების დროის ჩარჩო
- 2 45 წუთიანი გაკვეთილი.
- თემის საფუძვლები
- მეტყველების უნარის განვითარება . 2. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება . 3.სოციალური უნარ-ჩვევების განვითარება. 4.მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარის განვითარება . 5. დადებითი დამოკიდებულების განვითარება უცხო კულტურის მიმართ. ინტერაქცია სასწავლო ოთახში. მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები უცხ.ს .I . 2. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის (დიალოგის / მონოლოგის) მოსმენა და გაგება. უცხ.ს .I . 13. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს თხრობითი ტექსტი (ცხოვრებისეული ისტორია, მოგონება, დღიური) . უცხ.ს .I . 21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს. უცხ.ს .I . 22. მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს .I . 25. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად ლაპარაკი. უცხ.ს .I . 33. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით. უცხ.ს .I .36. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით. უცხ.დ.I.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.ცდილობს დასმული ამოცანების გადაჭრას; ქმნის რესურსებს და იყენებს მათ.
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები ზოგადი კითხვა Любите ли вы праздники? თემატური კითხვები Откуда пошла традиция красить яйца? Кто такая Мария Магдалина? შინაარსობრივი კითხვები Когда красят яйца? Что пекут на пасху?
- პროექტის დასაწყისში -----გონებრივი იერიში.
- მოსწავლეთა წინარე ცოდნის შეფასება.
- დაფაზე თვალსაჩინოდ დაწერილი საკითხი.
- დაფიქრდი-დააწყვილე-გაუზიარე.
- გეზის მიმცემი კითხვები.
- ფორმა შეჯამებებისა და კითხვების ჩასაწერად.
- პროექტის მსვლელობისას.
- არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევების ჩანიშვნები.
- დღიური.
- ჩანიშვნები შეგროვებული ინდივიდუალურ ან ჯგუფურ საქაღალდეში.
- მონიშვნები.
- პროექტის დასრულებამდე.
- თანასწორთა უკუკავშირი .მინიშნებები. რუბრიკები.
- შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი:
- პროექტის დასაწყისში ვაგვარებთ ორგანიზაციულ საკითხს: ვაცნობ იდეას,
- ვქმნით ჯგუფებს, ვანაწილებთ ფუნქციებს და კონკრეტულ დავალებებს .
- გონებრივი იერიშით , მოსწავლეთა გამოკითხვით ვაფასებ წინარე ცოდნას.
- დაფაზე ვწერ გეზის მიმცემ კითხვებს. ვურიგებ ფორმას შეჯამებისა და
- კითხვების ჩასაწერად. პროექტის მსვლელობისას ვახდენ არაფორმალურ
- დაკვირვებას , ვახდენ ინდივიდუალურ და ჯგუფურ საქაღალდეში
- შეგროვებული მასალის მონიტორინგს. ვიყენებ თანასწორთა უკუკავშირის
- მეთოდს და ვაძლევ მინიშნებებს. ვამზადებთ რუბრიკებს. დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
- ინფორმაციის მოძიება და ორგანიზება;
- პრეზენტაციის უნარი;
- მსჯელობა;
- წერითი სამუშაო.
- ბუკლეტი.
- საბაზისო უნარ-ჩვევები
- მოსწავლეებს შეუძლიათ საჭირო მასალის მოძიება ინტერნეტ - გვერდებზე, შეუძლიათ საჭირო მასალის ამოკრეფა და გადამუშავება.
- შეუძლიათ სლაიდების მომზადება powerpoint-ში, შეუძლიათ ბუკლეტის მომზადება.
- სასწავლო პროცედურები
- მოსწავლეები ერთმანეთს უზიარებენ სავარაუდო ნაშრომებს, მსჯელობენ.
- ხელს ვუწყობ მოძიებული მასალის დიფერენცირებაში.
- პროექტის დასრულებისას მეც წარვადგენ ჩემ მიერ მომზადებულ პრეზენტაციას „Первое пасхальное яйцо», ბუკლეტს, სადაც მითითებულია პროექტის მიზანი და პროექტზე მუშაობის დადებითი მხარეები რუსული ენის სწავლებისას.
- პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა
- კომპიუტერი
- ინტერნეტკავშირი
- მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
- საგამომცემლო პროგრამები
- ელფოსტის პროგრამა
- ვორდის პროგრამა
- powerpoint-ი
- ბეჭდვითი მასალები
- სახელმძღვანელო,
- სასწავლო გზამკვლევები,
- მოთხრობა.
- ინვენტარი/მასალები
- კომპიუტერები.
- პროექტორი.
- ინტერნეტრესურსები
- Google.com
- wikipedia
მოსწავლის ბუკლეტი.
View more presentations or Upload your own.
Комментариев нет:
Отправить комментарий